Rix fm festivalen ♥

Hejsan hejsan!

Ni kanske inte fattar varför jag inte har bloggat , jo för att igår var jag på rix fm festivalen med massa söta vänner och det var så jävligt roligt ska jag säga !
Men jag fick ju också träffa Moa lignell , Danny Saucedo , Ulrik munther lisa miskovsky , robin stjernberg ! Bästa dagen igår ! Det kommer lite bilder snart
Det var sjukt mycket folk där igår , jag bella och didi vi stod längs fram så vi fick iallfall bra platser :D men jag och bella var där och väntade från klockan 2 till 6 och själva saken började 6 så vi stod där i 4 timmar för att vi skulle få bra platser haha :D IDOTER ÄR VI HAHA NÄ DÅ SKOJAR BARA #YOLO !
Men vi hade det så jävla roligt det var det vi skulle ha :D och sen när det var slut så stack vi till bussen och bussen var full ! Man fick knappt plats så vi hoppade in i bussen så plötsligt hoppar det på ännu fler folk som hade druckit mycket dom kom in med cigg och öl och sånt skit ! Då tänkte jag så här nä men nu drar ja fan ut asså dom skrek som fan dom hoppade på varandra och massa sånt skit , men vi gick ut så plötsligt ville en till tjej hoppa av och hon var ju lite full hon hade ju också druckit men inte lika mycket som dom andra , då stod det 2 killar vid dörren där vi skulle hoppa av och dom höll på jätte mycket jag bara hör smällen bakom mig jag kollar bak och ser att hon tjejen hade ramlat med huvudet före hon var skit skakig hon låg inte still hon hostade ut blod och vi ringde polisen / ambulansen så hon fick åka till sjukhuset och alla tror att det var dom 2 killarna som putttade på henne men det tror jag också , aa iallfall sen helt random sa dom är hon död ? Ja ba wtf ha lite respekt för helvete ?! Bussen kunde typ inte åka iväg för att det var så mycket folk i bussen !! Jaja sen så sa dom att vi inte fick stå och kolla så vi stack därifrån och åkte karuseller istället och typ vid halv 10 stack vi till stan och tog bussen där ifrån ;) det var en sjuk dag igår asså det var roligt men endå sjukt !

#ciao


Kommentarer
Postat av: Sandra

läskigt med det i bussen ;S

2012-06-03 @ 19:08:34
URL: http://damii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0